Jak pracujeme

1
Návštěva u vás
  • Navážeme osobní kontakt.
  • Zjistíme vaše firemní potřeby, problémy a aktuální stav IT.
  • Představíme sebe, firmu a rozsah námi nabízených služeb.
  • Navrhneme první kroky spolupráce (např. audit, prvotní nastavení,....)
2
Zašleme domluvené dokumenty
Ze schůzky vyplynou vaše požadavky a zároveň získáte lepší představu o našich službách. Všechny informace zpracujeme a zašleme vám cenovou nabídku. Nabídku následně společně projdeme – buď telefonicky, nebo si domluvíme další osobní schůzku. Naším cílem je zajistit vaši spokojenost ve všech ohledech.
3
Podepíšeme smlouvu
Pokud se dohodneme na podmínkách spolupráce, připravíme smlouvu, kterou společně podepíšeme. Následně zahájíme spolupráci přesně podle dohodnutých podmínek a harmonogramu.
4
Pracujeme pro vás
Každý projekt bereme osobně. Naším cílem je, abyste se na nás mohli spolehnout v každé situaci. Přinášíme řešení, která odpovídají vašim potřebám, a vždy hledáme cesty, jak vám usnadnit práci a posunout váš byznys dál. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou.

Nepotkáte nás v kanceláři. Jsme buď přímo u zákazníků, nebo pracujeme efektivně z domova. IT patří do světa flexibility – a stejně flexibilní je i náš přístup k práci a lidem.

Fakturační adresa
simeanet s.r.o.
Lidická 700/19
669 02 Brno
IČ: 08577056
DIČ: CZ08577056
Kontakty
+420 733 535 344
info@simeanet.cz
Pracovní doba
Pondělí až Pátek
8:00 až 15:00